
Vraag en antwoord
Vraag en antwoord
Bij Theater Malden willen we uw bezoek zo prettig mogelijk maken. Op deze pagina vindt u antwoorden op de vragen die we het vaakst krijgen over onze voorstellingen, reserveringen, tickets en het theater zelf.
Kunt u het antwoord op uw vraag hier niet vinden? Neem gerust contact met ons op via e-mail of telefoon. Wij helpen u graag verder.
Hoe koop ik kaarten voor een voorstelling via de website?
Tickets kunnen online (link naar ticketshop Theater Malden) geboekt worden tot 5 minuten voor aanvang van de voorstelling. Het bestellen van kaarten voor een voorstelling is eenvoudig. Zie hieronder de stappen die je moet doorlopen.
Stap 1: Voorstelling kiezen
Ga naar het kopje Voorstellingen en klik op Programma. Klik op de voorstelling waarvoor je kaarten wilt bestellen, scroll naar beneden en klik op het plusje tot je het gewenste aantal tickets hebt. Klik vervolgens op “Verkrijg tickets”.
E-tickets kunnen zowel op de mobiele telefoon getoond worden als thuis worden uitgeprint.
Belangrijk: Koop je theaterkaarten uitsluitend via de website van Stichting Theater Malden, tenzij anders vermeld. Alleen tickets die via Stichting Theater Malden zijn gekocht, worden geaccepteerd. Het doorverkopen van tickets met winstoogmerk is verboden.
Hoe kan ik mijn kaart(en) annuleren?
Kun je onverwacht niet naar een voorstelling? Dan kun je jouw ticket annuleren tot 48 uur voor aanvang van de voorstelling. Stuur hiervoor een e-mail naar info@theatermalden.nl.
Annuleer je binnen 48 uur voor de voorstelling? Dan is restitutie niet mogelijk en blijft het ticket voor eigen rekening. Wij geven geen geld terug.
We bieden onze klanten graag de mogelijkheid om hun kaarten gratis te annuleren. Houd er wel rekening mee dat achter elke annulering handmatig werk schuilgaat. We vertrouwen erop dat deze service enkel gebruikt wordt wanneer echt nodig. Alleen zo kunnen we het voor iedereen beschikbaar én kosteloos houden. Bedankt voor jullie begrip!
Is het theater toegankelijk voor minder valide mensen?
Rolstoelplaatsen en mindervalide plaatsen
Rij 1 tot en met 3 bevinden zich op de gelijke vloer van de theaterzaal. Hiervoor hoef je dus geen trap op. Hier bevinden zich ook onze rolstoelplaatsen en mindervalide-plaatsen.
Wil je een rolstoelplaats reserveren?
Stuur dan een e-mail naar info@theatermalden.nl en vermeld hierbij met hoeveel personen je komt, en geef aan hoeveel van hen in een rolstoel in de zaal plaatsnemen.
Ben je minder-valide, maar neem je wel plaats op een stoel? Dan kun je zelf een stoel reserveren via de website. De rijen 1, 2 en 3 zijn toegankelijk zonder dat je een trap op hoeft. Twijfel je of de plek geschikt is? Neem dan gerust contact op met de theaterkassa.
Na je aanvraag voor een rolstoelplaats ontvang je een betaalverzoek. Na betaling krijg je een bevestigingsmail met daarin een link om de kaarten te downloaden.
Wat moet ik doen, als een voorstelling is uitverkocht en ik op de wachtlijst wil?
Stuur een e-mail naar info@theatermalden.nl met de volgende gegevens: je naam, mailadres, telefoonnummer en het aantal personen waarvoor je op de wachtlijst wilt. Als er plekken vrijkomen, nemen wij contact met je op.
Is het theater goed bereikbaar?
Maldensteijn is goed bereikbaar, zowel met de auto, het openbaar vervoer als de fiets.
Met de auto
Maldensteijn ligt in het centrum van Malden, naast het gemeentehuis. Navigeer naar Kerkplein 8, Malden. Parkeren is gratis op het Kerkplein en er zijn invalidenparkeerplaatsen beschikbaar.
Met het openbaar vervoer
Bushalte Malden Groesbeekseweg (lijn 083 naar Venlo of Nijmegen) ligt op loopafstand.
Met de fiets
Bij de ingang van het gebouw zijn fietsenrekken beschikbaar om je fiets te stallen.
Wat zijn de algemene huisregels in het theater?
- Niet filmen of fotograferen (tenzij anders aangegeven)
- Telefoon uit of op vliegtuigstand (“op stil” stoort de geluidsapparatuur)
- Zelf meegenomen eten en drinken is niet toegestaan in theater én foyer
- I.v.m. je veiligheid en ons overzicht op de aanwezigen dient iedereen (vanaf 0 jaar) een kaartje te hebben, ongeacht de leeftijd
- Kinderwagens en buggy’s mogen niet mee de zaal in. Ook niet bij familievoorstellingen
- Gebruik van garderobe is i.v.m. brandveiligheid verplicht
Is er garderobe / waar kan ik mijn jas kwijt?
Ja, er is een garderobe aanwezig. Deze is tijdens de voorstelling niet onder toezicht. In verband met de brandveiligheid is het verplicht om je jas daar achter te laten.
Wat gebeurt er als ik te laat ben voor de voorstelling?
Probeer op tijd te komen, want als de voorstelling eenmaal begonnen is, kunnen we je helaas niet altijd meer binnenlaten (dit bepaalt de artiest zelf). Zo zorgen we ervoor dat zowel het publiek als de artiest ongestoord kunnen genieten. Is er een pauze? Dan ben je natuurlijk welkom om bij het tweede deel aan te schuiven.
Wat zijn de algemene bezoekersvoorwaarden?
Bekijk de VSCD-Bezoekersvoorwaarden